komputer

Dodawanie stron do katalogów

Aby wpisać swoją stronę internetową w katalog internetowy należy po pierwsze podać oczywiście adres internetowy tej strony (pełny adres), następnie należy podać adres e-mail- prywatny bądź taki jaki obecnie używamy- może to być nawet adres e-mail firmy, którą prowadzimy- najlepiej jednak założyć sobie nowy adres, który byłby tylko wykorzystany do tego celu; kolejnym krokiem jest podanie tytułu naszej strony internetowej- zgodnie z przeznaczeniem i rodzajem wykonywanej przez nas działalności.

Następnie piszemy krótki opis strony- jakie treści zawiera dana strona itd., kolejno podajemy słowa kluczowe (minimum 10) za pomocą których będzie można w łatwy sposób znaleźć naszą stronę oraz będą to słowa charakterystyczne właśnie dla naszej strony; czasem należy podać nazwę użytkownika oraz hasło, które będą umożliwiały w późniejszym czasie wszelkie edycje wpisu. Takie informacje są potrzebne do umieszczenia strony internetowej naszej firmy w katalogach internetowych, a także w katalogach tematycznych.

Zdjęcie do artykułu znalezione na stronie Pixabay.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *